Zwroty i reklamacje

Paragraf 1

Zgodnie z Ustawą „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany.

Paragraf 2

Smyklove.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Wymianie lub zwrotowi podlegają wyłącznie towary nieużywane, czyste, wolne od zapachów, kompletne. Jeżeli odesłany produkt zostanie zniszczony, zgnieciony na skutek niewłaściwego zapakowania, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

Paragraf 3

Podstawą przyjęcia zwrotu/wymiany jest dołączenie wypełnionego formularza zwrotu do pobrania poniżej oraz dowodu sprzedaży (faktura VAT, paragon).

Paragraf 4

Wadliwy towar można reklamować. Należy odesłać go na adres sklepu, dokładnie opisując przyczynę zwrotu na adres kontakt@smyklove.pl

Paragraf 5

Towar uszkodzony przez firmę kurierską podczas transportu może być reklamowany jeśli został spisany odpowiedni protokół – w obecności pracownika poczty lub pracownika firmy kurierskiej. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie dostawcy wybranego przez klienta: Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

Zwroty należy kierować na:
Smyklove.pl Mateusz Smykla ul. Semaforowa 38A/5, 52-115 Wrocław, kontakt@smyklove.pl, tel. 608 846 746

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU